emelieeln

Direktlänk till inlägg 13 januari 2020

en trasig insida men ett skrattande yttre

Av emelie lundström nilsson - 13 januari 2020 19:22

Hejsan och hallå. 

Jag har så mycket i huvudet just nu så jag behöver skriva av mig. Det kommer bli personligt och saker som jag  egentligen inte borde skriva eller prata om men det kommer jag i alla fall för människor i min närhet och ni andra också måste veta varför jag är som jag är och varför jag reagerar eller uttrycker mig som jag gör. 

2019 avslutades på värsta tänkbara sätt. Dela december var skit och jag mådde så dåligt även om jag kanske inte visade de utåt. Natten mellan 30 november och 1 december bestämde sig en man för han skulle förnedra mig på värsta sätt och trotts att jag sa nej så tvingade han sig in i mig på ett fasansfullt sätt. Han våldtog mig. 

Jag kommer inte gå in på några detaljer utan det får räcka så. Jag har anmält honom och ja polisen gör väl de dem ska kan man hoppas. sedan dess har jag inte sovit ordentligt. 

Jag mår mer psykiskt dåligt än innan. jag har ju sen innan problem med panikångest/ångestdepression. 

Och som om det inte var nog så är det allt kropphets i denna värd. jag förstår inte kan man inte bara få se ut som man vill tjock eller smal vad spelar de för roll så länge man själv mår bra!!


det får vara allt för denna gången.

Over and out   

 
 
Amisa

Amisa

13 januari 2020 23:52

Du har rätt att vara precis den du vill, det bestämmer bara du själv.

http://min-inre-vagvisare.bloggagratis.se

emelie lundström nilsson

14 januari 2020 14:16

Tack söta du för en fin kommentar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie lundström nilsson - 6 december 2020 13:03

November blev dem jobbigaste månaden på länge ! Mått väldigt dåligt dels pga av jag haft Corona och dels för jag inte ska jobba kvar i Mörbylånga längre vilket var ett väldigt tufft beslut då jag träffat många som jag verkligen kan anse som mina vänn...

Av emelie lundström nilsson - 8 november 2020 15:20


Nu vart det väldigt längesen jag skrev något och nu har jag extremt tråkigt så passar på och dammar av kontot. Jag har varit hemma sen i måndag då jag fått Corona och måste vara hemma tills jag varit symtomfri 2 dagar. Jag har målat en tavla hitti...

Jag trivs som fisken i vattnet l hemtjänsten! Så underbara kollegor, inget skitsnack, massa kärlek och sådan frihet! Mitt psykiska mående är så mycket bättre med. Och har ingen klump i magen när jag ska jobba. Eftersom jag jobbar i vården måste jag...

Av emelie lundström nilsson - 24 februari 2020 23:37


Isag har jag tillbringat eftermiddagen på öland med en av mina klippor eva ? vi hade picknick mere vid deras sjöbod sen åkte lite på östra sidan hälsade på lite känningar och sedan hände vi en tv-bänk hos syrran. Sen fick jag även träffa min andra...

Av emelie lundström nilsson - 23 februari 2020 23:20


Ja nu va de ett tag sen jag skrev av mig så får bli en summering av tiden som gått. Har sagt upp mig på mitt jobb av olika anledningar. Jag ska börja i hemtjänsten istället i Mörbylånga jag tror de kommer passa mig perfekt. Ska bli skönt att lägga sc...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards