emelieeln

Direktlänk till inlägg 14 januari 2020

Skit dag

Av emelie lundström nilsson - 14 januari 2020 20:10

Som rubriken lyder så har de varit en skit dag! Vad man än gör så blir de fel och så får man skit för de. Man hinner inte landa från de ena innan nösta skit kommer. Varför kam det inte bara gå rätt för en gångs skull?! Måste lära mig att sluta lyssna på all skit folk säger till mig men det etsar sig fast u hjärnan som en blodigel vill suga sig fast på ens hud. Men men det har varit lite bra också. Har precis varit på gymmet och släppt ut lite aggressivitet på maskinerna så de va skönt nu tror jag att jag ska lägga mig i ett varmt bad med tända ljus.

Tips på hur man kan lära sig stänga av och inte lyssna på all skit som sägs och hur man lättare kan få ur de ur hjärnan är tacksamt att ta emot.

Ha en bra kväll
Puss och kram ????

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie lundström nilsson - 6 december 2020 13:03

November blev dem jobbigaste månaden på länge ! Mått väldigt dåligt dels pga av jag haft Corona och dels för jag inte ska jobba kvar i Mörbylånga längre vilket var ett väldigt tufft beslut då jag träffat många som jag verkligen kan anse som mina vänn...

Av emelie lundström nilsson - 8 november 2020 15:20


Nu vart det väldigt längesen jag skrev något och nu har jag extremt tråkigt så passar på och dammar av kontot. Jag har varit hemma sen i måndag då jag fått Corona och måste vara hemma tills jag varit symtomfri 2 dagar. Jag har målat en tavla hitti...

Jag trivs som fisken i vattnet l hemtjänsten! Så underbara kollegor, inget skitsnack, massa kärlek och sådan frihet! Mitt psykiska mående är så mycket bättre med. Och har ingen klump i magen när jag ska jobba. Eftersom jag jobbar i vården måste jag...

Av emelie lundström nilsson - 24 februari 2020 23:37


Isag har jag tillbringat eftermiddagen på öland med en av mina klippor eva ? vi hade picknick mere vid deras sjöbod sen åkte lite på östra sidan hälsade på lite känningar och sedan hände vi en tv-bänk hos syrran. Sen fick jag även träffa min andra...

Av emelie lundström nilsson - 23 februari 2020 23:20


Ja nu va de ett tag sen jag skrev av mig så får bli en summering av tiden som gått. Har sagt upp mig på mitt jobb av olika anledningar. Jag ska börja i hemtjänsten istället i Mörbylånga jag tror de kommer passa mig perfekt. Ska bli skönt att lägga sc...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards