emelieeln

Alla inlägg under november 2020

Av emelie lundström nilsson - 8 november 2020 15:20

Nu vart det väldigt längesen jag skrev något och nu har jag extremt tråkigt så passar på och dammar av kontot.
Jag har varit hemma sen i måndag då jag fått Corona och måste vara hemma tills jag varit symtomfri 2 dagar. Jag har målat en tavla hittills lägger en bild längre ner. Det är en sådan där man ska måla efter siffror och det var väldigt roligt och stimulerande . Jag sover mycket och försöker bli frisk.
Jag är så glad för jag har fått en lindrig Corona som bara är som en vanlig förkylning . Man läser om dem som ligger på sjukhuset med slangar syrgas och respiratorer! Jag har tur . Jag lever.
Jag saknar självklart mina kollegorna och få vara ute och umgås med familjen och vännerna.
Och vill rikta ett stort tack till alla som hörnan sig och vill hjälpa med handling mm. Och till er som kommit med varor. Det betyder mycket är man är isolerad.
Hopps alla haft en bra helg.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards