emelieeln

Alla inlägg under januari 2020

Av emelie lundström nilsson - 24 januari 2020 19:38

Igår fick jag ett väldigt tråkigt men väntat brev på poste . Dem har lagt ner förundersökningen om våldtäkten och det va de. Kul att få veta när man är på väg till jobbet. Men de aset ska inte komma åt mig psykiskt jag tänker inte gå ner mig pga att rättssystemet är katastrof!! Sveriges rättssystem är helt jävla kaos!!! Även att jag är rädd att han eller hans kompisar ska knacka på dörren så försöker jag att ibte tänka på de för de ska inte tynga ner mig nu när jag är på väg uppåt.
Nu lite positivt. Min älskade Ville har äntligen förstått att hans säng är farlig och han använder den flitigt och det är ju bra. Min söta lilla kille.
Hoppas alla får en trevlig helg
Puss och kram

Av emelie lundström nilsson - 20 januari 2020 20:06

Mosters älsklingar ???? idag har halva dagen spenderades med storasyster och hennes underbara barn ?? skönt att få prata av sig med Sofie och ventilera sig lite och få råd och tips.
Nu ikväll har jag varit på gymmet och det gjorde har både föe och nackdelar men allt ordnar sig väl med tiden.
Skönt att förra veckan är över iallfall och ett litet lugn lagt sig över mig. Men ändå lite inre stress. Men men krypa ner i badet nu och hoppas på en lugn dag imon ?
Over and out

Av emelie lundström nilsson - 16 januari 2020 02:19

Klockan är 02:12 ochbjag har fortfarande inte sova. Jävla skit alltså. På måndag får jag träffa min läkare han är toppen gillar han fruktansvärt mycket. Han ska se om han kan skriva ut något bättre än vad jag har nu. Sen ska han även kolla på handleden och se vad som gått snätt med den.

Jag tänker mycket på de som hänt. Och försöker beaebeta det. Och på måndag måste jag berätta allt igen.men det känns okej för Fredrik han är en sådan bra lyssnare och han vill verkligen hjälpa sina patienter. önskar det fanns flera läkare som han.
Får försöka räkna får eller något. Imon ska jag tilö nin storasyster och alla barnen ocj ta hand om tvillingarna medan hon hämtar hannes och handlar.
Puss och god natt ? y

Av emelie lundström nilsson - 14 januari 2020 20:10

Som rubriken lyder så har de varit en skit dag! Vad man än gör så blir de fel och så får man skit för de. Man hinner inte landa från de ena innan nösta skit kommer. Varför kam det inte bara gå rätt för en gångs skull?! Måste lära mig att sluta lyssna på all skit folk säger till mig men det etsar sig fast u hjärnan som en blodigel vill suga sig fast på ens hud. Men men det har varit lite bra också. Har precis varit på gymmet och släppt ut lite aggressivitet på maskinerna så de va skönt nu tror jag att jag ska lägga mig i ett varmt bad med tända ljus.

Tips på hur man kan lära sig stänga av och inte lyssna på all skit som sägs och hur man lättare kan få ur de ur hjärnan är tacksamt att ta emot.

Ha en bra kväll
Puss och kram ????

Av emelie lundström nilsson - 13 januari 2020 19:22

Hejsan och hallå. 

Jag har så mycket i huvudet just nu så jag behöver skriva av mig. Det kommer bli personligt och saker som jag  egentligen inte borde skriva eller prata om men det kommer jag i alla fall för människor i min närhet och ni andra också måste veta varför jag är som jag är och varför jag reagerar eller uttrycker mig som jag gör. 

2019 avslutades på värsta tänkbara sätt. Dela december var skit och jag mådde så dåligt även om jag kanske inte visade de utåt. Natten mellan 30 november och 1 december bestämde sig en man för han skulle förnedra mig på värsta sätt och trotts att jag sa nej så tvingade han sig in i mig på ett fasansfullt sätt. Han våldtog mig. 

Jag kommer inte gå in på några detaljer utan det får räcka så. Jag har anmält honom och ja polisen gör väl de dem ska kan man hoppas. sedan dess har jag inte sovit ordentligt. 

Jag mår mer psykiskt dåligt än innan. jag har ju sen innan problem med panikångest/ångestdepression. 

Och som om det inte var nog så är det allt kropphets i denna värd. jag förstår inte kan man inte bara få se ut som man vill tjock eller smal vad spelar de för roll så länge man själv mår bra!!


det får vara allt för denna gången.

Over and out   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards