emelieeln

Alla inlägg den 8 februari 2020

Av emelie lundström nilsson - 8 februari 2020 20:01

Vilka två underbara dagar jag haft! 7/2 fyllde jag 25 år ( vart tog de åren vägen) spänderade dagen hos min syster och hennes barn och träffade hennes sambo en stund med. Gjorde pankakstårta till han som var väldigt uppskattat vi fyller år samma dag. På kvällen var jag på innebandy match och sen lagfest med Mörbylånga dam innebandylag. Lika kul som vanlig. Innan matchen så hjälpte min fantastiska moster mig med att tillaga pastan och kycklingen som vi hade idag. Det var en sådan lyckad kväll med tjejerna!
Idag har jag haft kalas där jag bjöd på pastasallad, tårta och kex allt var mycket uppskattat! Tårtan har Angelica Min bonuspappas brors sambo gjort hon är grym! Nu ska jag antingen krypa ner i badet är sp förkyld eller så ska jag lägga mig i sängen och se rederiet.
Hoppas alla har en trevlig helg!
Puss och kram!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards